My page life.

Sunday, July 4, 2021

Personal | I miss my mother's cooking

Hi, pagi-pagi saya terbayangkan sup ayam mak saya. Memandangkan ada ayam mentah dalam peti. Ayam tu katanya tak berapa segar, sayang kalau tak makan sebab banyak lagi. Jadi saya mengambil langkah untuk masak menu sup. Kata resepi mak saya kan, tapi tak ikut seratus peratus sebab untuk hilangkan rasa yang kuat pada ayam tu saya letak perencah sup ayam adabi. Kalau ikutkan tak letak pun. Biar sup tu warna putih bukan kelabu macam sup tulang. Tapi tak apa, asalkan dapt merasa sup ayam. Gambar ni saya tangkap waktu belum dihidang. Saya kena tunggu housemate saya. Nanti kita makan sama-sama.




Masak-masak cara anak dara bujang. Maaf la kalau persembahan tak begitu kemas. hehe terutama nasi tu, sebenarnya saya campur dengan nasi semalam. jangan membazir. Okey


No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana telah meninggalkan komen-komen yang membangun. *mini love* <3